Zakaj podjetje potrebuje managerja kakovosti?
Ni podjetja, ki si lahko privošči odsotnost sistema kontrole kakovosti.
Žal pa se v številnih podjetjih še vedno premalo zavedajo, da je zanesljiv sistem kontrole kakovosti ključnega pomena za gradnjo ugleda podjetja in zaupanja strank. In MANAGER KAKOVOSTI je ključni kader, ki prav to vzpostavi.
Vsi vemo, da se stranke, ob izbiri več izdelkov podobne cene, odločijo za najbolj kakovostnega.
Izdelki in storitve, ki jih stranke zaradi prenizkega standarda zavrnejo, na konkurenčnem trgu težko preživijo, skupaj z njimi pa tudi podjetje, ki jih proizvaja.
5 ključnih prednosti izobraževanja za MANAGERJA KAKOVOSTI
01
Razširite strokovno znanje o standardih kakovosti:
Pridobite temeljno strokovno znanje o standardih kakovosti, kot so ISO 9001 in drugi. Izpilite svoje veščine ter se hitro prilagodite dinamičnim zahtevam trga.
02
Izboljšajte procese in proizvode:
Tekom izobraževanja se naučite različnih metod in tehnik, s katerimi boste izpopolnili procese in proizvode v podjetju.
03
Povečajte zadovoljstvo strank:
Z vzdrževanjem kakovosti ali z izboljšanjem izdelkov prispevajte k večjemu zadovoljstvu obstoječih strank in pridobivanju novih.
04
Izboljšajte učinkovitost podjetja:
Z naučenimi znanji in kompetencami zmanjšajte stroške popravil ali reklamacij ter povečajte dodano vrednost podjetja, dvignite ugled blagovne znamke in se bolj konkurenčno pozicionirajte na trgu.
05
Pridobite certifikat:
Po opravljenem izobraževanju lahko pridobite nacionalni certifikat SZKO, hkrati pa tudi mednarodno priznan certifikat EOQ.
Pridobljen certifikat poveča tako vašo kredibilnost kot kredibilnost podjetja ter zaupanje strank.
Kaj vam prinese izobraževanje za managerja kakovosti?
01 Strokovno znanje
Osvojite celostno znanje o standardih kakovosti, metodah in tehnikah, da boste lahko zagotovili izdelke vrhunske kakovosti.
02 Karierni napredek
Kot menedžer kakovosti, ki zagotavlja boljše rezultate podjetje, boste upravičeni do višjih pozicij v podjetjih ter si tako odprli vrata do novih priložnosti.
Zaradi povečanega povpraševanja po izkušenih menedžerjih kakovosti boste upravičeni do konkurenčnega plačila.
03 Večja prepoznavnost
S svojim znanjem in višjo produktivnostjo boste pripomogli k višji kakovosti izdelkov, bolj zadovoljnim strankam in večjemu dobičku podjetja, s čimer boste utrdili svojo pozicijo kot strokovnjak v podjetju.
04 Večja kredibilnost in certifikat
Znanje in izkušnje, ki jih pridobite na izobraževanju za menedžerja kakovosti, vam kot strokovnjaku dajejo večjo kredibilnost. Pridobljen certifikat še poveča vaš ugled ter ugled podjetja, kjer ste zaposleni.

05 Prispevek k trajnosti
Ker s svojim delom spodbujate in implementirate okolju prijazne prakse, pomembno prispevate k trajnostni rasti in naravnanosti podjetja.
7 veščin, ki jih osvojite na izobraževanju za managerja kakovosti?
List of Services
-
1. Sposobnost učinkovitega vodenja ekipeList Item 1
Da boste kot vodja uspešni, se naučite načinov, kako navdihniti svojo ekipo, delegirati naloge in doseči zastavljene cilje, osvojite pa tudi pogajalske pogajalske veščine. Tako boste lažje ohranjali želeno kakovost izdelkov in dosegali boljše rezultate z ekipo.
-
2. Sposobnost vodenja projektovList Item 2
Naučite se veščin projektnega vodenja, ki vam omogočajo uspešno implementacijo novih procesov kakovosti.
-
3. Načrtovanje, ki daje rezultateList Item 3
Kot menedžer kakovosti pridobite sposobnost strateškega načrtovanja, ki vam omogoča prepoznavanje dolgoročnih ciljev podjetja in ustvarjanje učinkovitih načrtov za doseganje teh ciljev.
Tako boste lažje organizirali delo in določali cilje za izboljšanje kakovosti izdelkov na dolgi rok.
-
4. Jasna, učinkovita komunikacijaList Item 4
Razvijte veščine komunikacije, ki omogočajo boljše reševanje konfliktov, lažje pogajanje ter izgradnjo močnih odnosov v organizaciji.
-
5. Sposobnost razumevanja in interpretacije podatkov
Poglobite se v svet podatkov ter se jih naučite razumeti in interpretirati, da bodo vaše odločitve bolj pretehtane.
-
6. Reševanje težav
Priučite se optimalnega reševanja težav, da boste s pridobljenim znanjem hitreje identificirali, zakaj in kje je prišlo do težave ter jo lažje rešili in tako povečali učinkovitost delovnih procesov.
-
7. Prepoznavanje potreb
Z razumevanjem, kako vaš izdelek in proizvodne odločitve vplivajo na končne uporabnike ter s prepoznavanjem potreb in želja vaših strank boste lažje izboljšali standarde kakovosti.
Vsebinski moduli izobraževanja
Urnik
Dan | Datum | Ura | Teme |
---|---|---|---|
Četrtek | 23. 1. 2025 | 8.00—16.00 | Predstavitev; Uvod v vodenje; Družina ISO 9000, standardi in normativi; Notranje presoje uvod |
Petek | 24. 1. 2025 | 8.00—16.00 | Vodenje procesov / coaching?; Notranje presoje nadaljevanje |
Ponedeljek | 27. 1. 2025 | 8.00—16.00 | Organizacija / Tehnike in modeli vodenja; Motivacija; Vizualizacija, moderiranje in prezentacije |
Torek | 28. 1. 2025 | 8.00—16.00 | Dokumentacija sistema vodenja; Komunikacija v vlogi osebe, pooblaščene za vodenje |
Četrtek | 6. 2. 2025 | 8.00—16.00 | Kakovost v računovodstvu in finančni funkciji |
Petek | 7. 2. 2025 | 8.00—16.00 | Pravni vidiki vodenja kakovosti |
Ponedeljek | 10. 2. 2025 | 8.00—16.00 | Metode za posebne naloge |
Torek | 11. 2. 2025 | 8.00—16.00 | Zahteve odjemalcev, Poročila, Vodenje pritožb; Projektno vodenje |
Četrtek | 6. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Orodja vodenja kakovosi |
Petek | 7. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Učenje; Didaktika; Marketing kakovosti skozi družbena omrežja |
Ponedeljek | 10. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Stroški kakovosti; Sistemska organizacijska analiza in sistemska analiza vodenja s pomočjo presoj in ugotavljanja |
Četrtek | 13. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Kazalniki; Grafična ponazoritev statističnih podatkov; Modeli porazdelitve; Osnove statističnega vzorčenja; Statistični nadzor procesa |
Četrtek | 20. 3. 2025 | 8.00—12.00 | EFQM |
Petek | 21. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Celovito vodenje kakovosti – podlage;Celovito vodenje kakovosti – operacionalizacija; Vloga osebe, pooblaščene za vodenje kakovosti; Vloga vodje kakovosti |
Ponedeljek | 24. 3. 2025 | 8.00—14.00 | Vzpostavitev integriranih sistemov vodenja; Uvajanje SVK v celoti / uvajanje sprememb |
Torek | 25. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Skupinsko utrjevanje snovi |
Četrtek | 27. 3. 2025 | 8.00—16.00 | Skupinsko utrjevanje snovi |
Trajanje izobraževanja, potek in lokacija:
Izobraževanje poteka od 23. 1. do 27. 3. 2025.
2x tedensko
Lokacija: GEA College, Dunajska c. 156, 1000 Ljubljana
CENA IZOBRAŽEVANJA: 3.700€ + DDV
EARLY BIRD cena velja do 20. 12. 2024 - prihranek v vrednosti 400€
Informativna prijava
Prijavite se na izobraževanje QM – MANAGER KAKOVOSTI.
*Informativna prijava je brezplačna. Po prejemu informativne prijave vas kontaktiramo in vam osebno odgovorimo na dodatna vprašanja.
Prijavite se na izobraževanje QM – MENEDŽER KAKOVOSTI.
Certificiranje
- Po uspešno opravljenem izobraževanju QM – MENEDŽER KAKOVOSTI lahko opravite tudi postopek certificiranja.
- Certificiranje izvaja Slovensko združenje za kakovost in odličnost SZKO. Poleg nacionalnega certifikata SZKO prejmete tudi mednarodno priznan certifikat EOQ.
- Certifikat je dokaz vašega pridobljenega znanja, ki povečuje vašo verodostojnost in krepi vašo konkurenčnost na trgu dela.

Slovensko združenje za kakovost in odličnost SZKO je član Evropske organizacije za kakovost EOQ in s tem akreditirano za certificiranje strokovne usposobljenosti posameznikov za pridobitev certifikata QM – Menedžer kakovosti. SZKO je regionalni partner EOQ v Sloveniji.
Več o certificiranju in postopku prijave za obnovitev certifikata si preberite na spletni strani
SZKO.